vineri, 29 iulie 2011

Produsele SLA - în armonie cu femeia și natura

            În articolul precedent am amintit despre produsele SLA însă nu am intrat în detalii. Sunt multe aspecte ce merită menționate pentru a înțelege ce face diferența dintre acestea și celelalte produse de make-up de pe piața.

           Conceptul SLA este unic și promovezea frumusețea globală. Folosind o formulă high tech, grupul are o gamă de produse make-up profesionale și de îngrijire.

        Scopul SLA este de a crea produse eficace folosind o asociere a expertizei proprii cu natura. Astfel, ingredientele folosite sunt bio și naturale făcând parte din comerțul echitabil. În conceperea lor un punct important este protejarea mediului înconjurător și sănătatea clientului, ele sunt lipsite de parabeni și fenoxietanol. Mai mult, produsele finite nu sunt testate pe animale și pot fi reîncărcate.
 
       Un alt aspect foarte important este că produsele SLA sunt certificate ECOCERT COSMEBIO lucru ce atestă faptul că acestea sunt ecologice.
     
       Necesitatea de a răspunde la exigențele femeilor din toate colțurile lumii, a făcut ca SLA să își ia angajamentul de a concepe cosmetică favorabilă naturii.

joi, 28 iulie 2011

De unde a început totul - SLA Paris

      După ani de muncă pentru a lua amploare în întreaga lume, SLA a decis că este rândul României să simtă prezența unui brand profesional de make-up. Întrebarea care ne-a venit tuturor în minte este: "Ce reprezintă SLA Paris?"

     SLA este acronimul rezultat din numele fondatorului său, Serge Louis Alvarez. Experiența sa, ca make-up artist, numără peste 25 de ani de pasiune și creație în culisele prezentărilor și ședințelor foto de modă, teatrelor și filmelor, o lume în care exigența și perfecțiunea sunt cele care au ultimul cuvânt de spus. 
Laboratoare SLA

    Crearea SLA Paris a derivat din dorința ca femeile să fie frumoase și glamour respectând propria sănătate și mediul înconjurător. Toate produsele SLA sunt la bază produse de îngrijire, ele sunt fabricate în laboratoare proprii, în Franța.
     Pe lângă produse, grupul deține o universitate internațională de machiaj, SLA Academy, a cărei scop este de a transmite cunoștințele make-up artiștilor profesioniști tinerelor talente și a forma astfel specialiști. În sprijinul acestora, academia deține un studio foto pentru crearea unui portofoliu de calitate.

        În consecință SLA Paris este un brand de make-up cu o echipă puternică în spate, prezent pe toate continentele lumii, născut din dorința de a ajuta bunăstarea femeilor și a proteja mediul. Cu ajutorul academiei ei reușesc să își răspândească valorile și să educe viitorii make-up artiști profesioniști.